PANIK!!!


jag har sån jävla panik just nu! tror jag håller på att bryta ihop!

jävla helvetes jävla cp störda HD-box!!!!! :@

Upptäckte igår att över 3 timmar inspelat material från EM, med Sverige-Spanien bara var helt borta!
utan att ngn har gjort ngt så har det bara försvunnit.

Och idag skulle jag sätta på inspelning på en film, sedan gick jag in på listan och då hängde sig boxen. när jag sedan satte på den igen hade ytterliggare en fotbollsmatch försvunnit (Spanien-Italien) !!!! :O :O :O :O
den hängde sig och en fotbollsmatch försvann!!!!

jag blir så jävla förbannad, arg och ledsen!!!

jag kommer ju aldrig få tillbaka dom grejerna! och dom bara försvinner utan att jag gjort något!!!!!!!!!!!
:'(

jävla HD-box.

värdelös jävla skit. jag hatar den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0